שיעורי סטודיו לעיצוב וחיטוב הגוף

ימקא גאה להיות אחד מהמוסדות המרכזיים והמובילים בירושלים בענף שיעורי הסטודיו וחוגי הספורט. מערכת שיעורים עשירה ומגוונת, אולמות מרווחים, שיטות חדשות לעיצוב וחיטוב הגוף שיובאו מחו”ל וצוות מורים מקצועי ומנוסה – כל אלו מעניקים לכם חוויית סטודיו יוצאת דופן באווירה בין-לאומית.

אנו מציעים למנויינו למעלה מ-50 שיעורים בשבוע, וביניהם:

זומבה

לשרוף קלוריות בכיף
שיטת הזומבה משלבת בתוכה מגוון סגנונות ריקוד כגון היפ הופ, ריקודים לטיניים, ג'אז, סווינג ועוד – ולמעשה מציעה לכם אימון אירובי כיפי וממריץ. בשיעורי הזומבה הדגש הוא על הריקוד, על ההנאה ועל האנרגיה המדבקת, וההרגשה של המשתתפים היא כאילו היו במועדון עם חברים. בסטודיו מתקיימים גם שיעורי ZUMBA EXTREME, המציעים לכם שילוב של ריקוד זומבה עם אימון אינטרוולי בעוצמה גבוהה.

אירובי וחיטוב הגוף

ליהנות מכל העולמות
שיעורים המשלבים סיבולת לב-ריאה עם חיטוב הגוף. כל שיעור כולל כ-40 דקות של אימון אירובי אינטנסיבי (המועבר בצורה אנרגטית במיוחד: ריקוד כוריאוגרפי), ולאחריהן כ-20 דקות נוספות של ביצוע תרגילים לעיצוב וחיטוב הגוף. השיעורים מתאימים לכל הרמות, וכל אחד יכול להשתלב בהם ולהתקדם בקצב שלו.

חיטוב הגוף

להתחזק ולהרגיש טוב
אימון המבוסס על עיצוב וחיטוב של כל הגוף, ומטרתו היא לחזק את השריר ואת צפיפות העצם ולשפר את הגמישות. האימון כולל תרגילי התנגדות באמצעות אביזרים שונים, שימוש במשקל הגוף (בכמה רמות קושי), מתיחות והרפיה. השיעורים מתאימים לכל הרמות, וכל אחד יכול להשתלב בהם ולהתקדם בקצב שלו.

אימון פונקציונלי

לשפר את התפקוד היום-יומי
אימון פונקציונלי האימון הפונקציונלי, כשמו כן הוא, נועד לשפר את התפקוד היום-יומי של המתאמנים, כמו גם את הביצועים הפיזיים שלהם במהלך האימונים. לצד חיזוק הגוף מציעים האימונים הללו יעד נוסף: שיפור היציבה וטווחי התנועה של המתאמנים. גם האימון האפקטיבי מתאים לכל הרמות, וכל אחד יכול להשתלב בו ולהתקדם בקצב שלו.

Jungle TRX

לנצל את משקל הגוף
שיטה זו, שבה המתאמנים נתלים על רצועות גומי המשתלשלות מהתקרה (והנקראות Jungle Gym או TRX), תפסה מקום של כבוד במתחמי ספורט רבים בארץ ובעולם. מדובר באימון פיזי המתאים לכל אחד ובכל גיל, שכן נעשה בו שימוש בכוח המשיכה ובמשקל גופו של המתאמן. מטרתו של האימון היא חיטוב הגוף ושיפור היציבה, כמו גם חיזוק שרירי הליבה.

בניית עצם

לתרום לבנריאות העצם
שיעורים אלו כוללים בתוכם תרגילים ייעודיים לשיפור האיזון והקואורדינציה ולהעלאת רמת החוזק של המתאמנים, וזאת על מנת לשפר את יכולת התפקוד שלהם, את התנהלותם העצמאית ואת איכות חייהם. השיעורים מתאימים לאנשים הסובלים מאוסטאופורוזיס, או כאלו הנמצאים בסיכון לחלות באוסטאופורוזיס.

קיקבוקסינג

לחובבי האקשן
שיעורי הקיקבוקסינג מושתתים על תנועות וסגנונות מעולם האגרוף. מדובר באימון אירובי מהנה ואינטנסיבי, המשפיע על המתאמן במספר היבטים: משפר את סיבולת הלב-ריאה שלו, את הזריזות שלו ואת כוחו הפיזי. השיעורים מתאימים לכל הרמות, וכל אחד יכול להשתלב בהם ולהתקדם בקצב שלו.

BOOT CAMP / HIIT

להשקיע ולראות תוצאות
שיעורי ה-BOOT CAMP, אשר עקרונותיו נשענים על אימוני צבא ארה"ב, מציעים תרגילים מחזוריים, אימונים אירוביים ותרגילי כוח בעצימות גבוהה. מדובר באימון מאתגר במיוחד (גם לאלו הנמצאים ברמת כושר גבוהה) – והמתאמנים בשיטה זו הוא שורפים שומנים, מחזקים את השרירים ונכנסים לכושר

ספינינג

לדווש ולשרוף קלוריות
אימון סיבולת לב-ריאה אנרגטי ודינמי, המועבר על גבי אופניים נייחים מיוחדים של חברת Precor. זהו אימון ללא זעזועים, לצלילי מוזיקה קצבית, והוא מתאים לכל אחד – ממתאמן מתחיל עד לאתלט מתקדם. השיעורים כוללים דיווש במהירויות שונות, והם מתאימים גם לכאלו שאינם יודעים לרכוב על אופניים.

יוגה משולבת

לדאוג לגוף ולנפש
שיעורי יוגה אלו, המתאימים לכל גיל, כוללים מגוון רחב של תרגילים: הרפיה עמוקה, חיזוק מערכת העצבים, תרגול נשימות, חיזוק שרירים, יציבה, גמישות, תנוחות יוגה קלאסיות, התמקדות בכפות הרגליים ואיזון גופני ונפשי.

יוגה

לצאת רגוע מהאימון
טכניקה זו משלבת בתוכה ארבעה מרכיבים מרכזיים: תרגילי נשימה, לימוד תנוחות יוגה, מדיטציה וטקסטים המלווים את התרגול. גם טכניקה זו תורמת ליציבה, לנשימה ולגמישות, וכמובן לתחושת השלווה של המשתתפים.

תנועה רכה - 'יוגה מטיילת'

רך, נעים ורגוע
שיעורי תנועה רכה הם שיעורים המתחילים בחימום רך והדרגתי, ולאחר מכן משלבים בתוכם תרגילי יוגה ותנועה. כל התנועות והתנוחות מלוות בתרגילי נשימה, ובמהלך השיעור מנוגנת מוזיקה מרגיעה המתאימה לאופי התרגילים.

פילאטיס

לגוף בריא וחזק יותר
פילאטיס, שיטת ההתעמלות המפורסמת והפופולרית, מתמקדת בחיזוק שרירי היציבה הפנימיים של הבטן והגב, כמו גם בתנועה נכונה. מטרת השיטה היא לשפר את היציבה, לחזק את גוף, לשפר את הגמישות ולצמצם את היקף הפציעות הנגרמות כתוצאה משחיקת הגוף.

פילאטיס ותנועה

להתחזק בפחות מאמץ
שיעורי פילאטיס ותנועה מבוססים על שיטת הפילאטיס, וגם הם נועדו לשפר את היציבה והתנועה. ההבדל מאימון הפילאטיס המסורתי הוא ששיעורים אלו מתנהלים בקצב איטי יותר ומציעים תרגילים ברמת קושי נמוכה יותר.

עיצוב וגלגול

כשהגוף זקוק לטיפול
טכניקת טיפול הזוכה להמלצותיהם של מומחים בתחום הספורט והשיקום, של מאמנים ושל ספורטאי עילית. בשיעורים אלו נעשה שימוש בכדורי עיסוי ובגליל קשיח לעיסוי עצמי - במטרה לשפר את הגמישות של המתאמנים, לשפר את טווחי התנועה שלהם ולתרום להתאוששות מהירה ויעילה של הגוף במקרי פציעה. בשיעורים ניתן דגש גם על עיסוי 'מיופציה' עצמי, דרך יעילה ונוחה להקל על הגוף במקרה של פציעה או של מתח בשרירים - ובסיומם מבצעים המתאמנים תרגילי TRX לשיפור היציבה ולחיזוק הניידות של המפרקים.

פלדנקרייז

התוצאות מדברות בעד עצמן
פלדנקרייז, שיטה המבוססת על עקרונות האנטומיה והפיזיולוגיה, נועדה לשפר את היכולת התפקודית של המתאמנים ולשפר את היציבה והתנועה שלהם. השיטה מציעה תנועות עדינות, פשוטות, לא מאומצות, וזאת כדי 'לחנך מחדש' את מערכת העצבים. השיטה מתאימה לכל הגילאים, והיא מסייעת לא רק לשפר יכולות, כי אם גם להתגבר על מוגבלויות ועל קשיים.

יציבה ואיזון

בריא ומגוון
שיטת התעמלות המשלבת בתוכה מגוון רחב של טכניקות כגון עיצוב הגוף, פילאטיס ובלט. הזרימה התנועתית המאפיינת את שיטה זו משפרת - תוך ניצול המשקל הטבעי של הגוף וללא אביזרים חיצוניים - את שיווי המשקל, מפתחת את הקואורדינציה, מגמישה את הגוף, מחזקת אותו ומגדילה את טווח התנועה שלו.

התעמלות במים

אפקטיבי, בריא ומרענן
שיעורי ההתעמלות במים מתאימים לכל גיל ולכל רמה ומאפשרים לכל אחד להתעמל בקצב שלו ובהתאם ליכולותיו. התרגול במים כולל שימוש באביזרי עזר צפים בשלל גדלים ורמות התנגדות, והוא מאפשר למתאמנים להגיע למאמץ רב ללא עומס על המפרקים. ההתנגדות הטבעית של המים מביאה לחיזוק הגוף, לפיתוח השרירים ולשיפור היציבה.

כושר גופני לגברים

לחובבי חברה וכושר
שיעורים המיועדים לגברים ומטרתם היא לחזק את השריר ולשפר את היציבה והגמישות. שיעורים אלו מועברים באווירה נעימה, ולצד השיפור בכושר הגופני הם יוצרים חוויה חברתית ומהווים עבור המתאמנים בילוי של ממש.

בלט בר

לשרירים ארוכים ומעוצבים
שיעורים אלו מבוססים על שלוש טכניקות שונות: פילאטיס, יוגה ובלט. שיטה זו מזכירה את האימונים שעוברים רקדנים, ועל כן - בשונה מאימוני כוח 'רגילים' - היא תורמת להארכת השרירים ולהצרתם, ולמעשה משפרת לא רק את האסתטיקה של המתאמנים אלא גם את התפקוד שלהם. עוד מתמקדת השיטה בשיפור התנועות וביציבה נכונה של כל הגוף, מכף רגל ועד ראש.

ג'ירוקינסיס

אמנות התנועה המגעלית
ג'ירוקינסיס היא שיטת אימון הוליסטית המשלבת בתוכה מספר עולמות שונים: יוגה, טאי צ'י, מחול ושחייה. השיטה מחזקת את הגוף מבחוץ ומבפנים, מלמדת אותו לייצר תנועות ללא מאמץ, משלבת תנועה מעגלית וזורמת ומתאימה את הנשימות לתנועה וליציבה.

דאנס פילאטיס

לנשמה ולגוף של בני גיל הזהב
שיעורי הדאנס פילאטיס משלבים סגנונות רבים של ריקוד יחד עם תרגילי פילאטיס. השיעורים מיועדים לבני הגיל השלישי, ומטרתם היא לחזק את השרירים, להגדיל את טווח התנועה והגמישות של המתאמנים ולשפר את היציבה שלהם.